[Parentsgroup-list] babysitter / nanny recommendation?

Ayfer Karakaya-Stump stump at fas.harvard.edu
Tue Oct 10 15:15:02 EDT 2006

Eren Bey,

Adiniza bakarak Turkce bildiginizi varsayiyorum. Ben de
Tarih/Ortadogu Calismalari programinda doktorami yapiyor. Ancak ben
biraz eski bir ogrenciyim ve bu ara tezimi bitirmeye calistigim icin
pek okula ugramiyorum. O yuzden herhalde sizinle hic karsilasma
firsatimiz olmadi.

Sadede gelirsem: Benim de 3,5 yasinda bir kizim var, adi Ezgi. Ezgi
1,5 yasindayken ona Turk bir abla bulmustuk ve iki sene boyunca o
ablasi Ezgi ile part-time ilgilenmisti. Bizim buldugumuz ve cok
memnun kaldigimiz bu ablamiz mastirini yapmak uzere buraya gelmis
biriydi ve gectigimiz yaz Turkiye'ye geri dondu. Biz bu arkadasi The
Turkish-American Cultural Society of New England'in web sitesine
astigimiz bir mesaj sayesinde bulmustuk. Ayni siteye bebek bakicisi
olarak is arayanlar da mesaj birakabiliyor. Belki size de bu arama
yontemini kullanmak isterseniz diye dusundum, adresi soyle
http://www.tacsne.org/.

kolayliklar dilerim,
ayfer